Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je stř čer 18, 2025 9:46 pm




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 420 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 7:06 am 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 6950
Čo konkrétne tam preložil ako zmutovanú kapustu? :-?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 9:06 am 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4237
Bydliště: † Telenom
Smejkiho oprava na "zmutovaná" je dobrá. A i když by bylo možná korektnější použít mutovaná, není to v hovorové češtině používané tak jako zmutovaná (prostě běžný hráč spíš pochopí zmutovanou kukuřici než mutovanou kukuřici).

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 11:40 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 3:11 pm
Příspěvky: 1667
Bydliště: Cuckoo's nest
Smejki píše:
Navrhovaná změna:{108}{}{Čmouda mi utekl do loveckého území. Pořád se ještě nevrátil a teta Morlis mi teď nechce dovolit jít ho hledat. Říká, že je to moc nebezpečné a že je to jenom pes, ale já přesto chtěl jít. Ale teď jsi tu ty a můžeš mi pomoct. A já nebudu mít zbytečný malér.}
{109}{}{Jistě. Ale kde je to lovecké území?}
{112}{}{Co je s tebou, praštil tě do hlavy kámen? Lovecké území začíná za Hakuninovým stanem, severně od vesnice.}


A co takhle i vzpomenout na Vinnetúa, a použít loviště? Je to kratší a takové.... primitivnější, akorát pro divochy :)

{108}{}{Čmouda mi utekl do lovišť. Pořád se ještě nevrátil a teta Morlis mi teď nechce dovolit jít ho hledat. Říká, že je to moc nebezpečné a že je to jenom pes, ale já přesto chtěl jít. Ale teď jsi tu ty a můžeš mi pomoct. A já nebudu mít zbytečný malér.}
{109}{}{Jistě. Ale kde jsou ta loviště?}
{112}{}{Co je s tebou, praštil tě do hlavy kámen? Loviště začínají za Hakuninovým stanem, severně od vesnice.}

Pravda, muselo by se upravit i trocha skloňování. :|

_________________
Houstone nám tu problém!

I HATE OPEN-WORLD NEXT-GEN SEISMIC RPG GAMES!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 11:48 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
lovišťě jsou i vtipná :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:11 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
viky píše:
Smejkiho oprava na "zmutovaná" je dobrá. A i když by bylo možná korektnější použít mutovaná, není to v hovorové češtině používané tak jako zmutovaná (prostě běžný hráč spíš pochopí zmutovanou kukuřici než mutovanou kukuřici).

šlo mi hlavně o sjednocení jazyka. v jiném případě se totiž mluví o zmutovaných věcech (rostlinách zvířatech)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:20 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Bitchking píše:
Smejki píše:
Navrhovaná změna:{108}{}{Čmouda mi utekl do loveckého území. Pořád se ještě nevrátil a teta Morlis mi teď nechce dovolit jít ho hledat. Říká, že je to moc nebezpečné a že je to jenom pes, ale já přesto chtěl jít. Ale teď jsi tu ty a můžeš mi pomoct. A já nebudu mít zbytečný malér.}
{109}{}{Jistě. Ale kde je to lovecké území?}
{112}{}{Co je s tebou, praštil tě do hlavy kámen? Lovecké území začíná za Hakuninovým stanem, severně od vesnice.}


A co takhle i vzpomenout na Vinnetúa, a použít loviště? Je to kratší a takové.... primitivnější, akorát pro divochy :)

{108}{}{Čmouda mi utekl do lovišť. Pořád se ještě nevrátil a teta Morlis mi teď nechce dovolit jít ho hledat. Říká, že je to moc nebezpečné a že je to jenom pes, ale já přesto chtěl jít. Ale teď jsi tu ty a můžeš mi pomoct. A já nebudu mít zbytečný malér.}
{109}{}{Jistě. Ale kde jsou ta loviště?}
{112}{}{Co je s tebou, praštil tě do hlavy kámen? Loviště začínají za Hakuninovým stanem, severně od vesnice.}



Pravda, muselo by se upravit i trocha skloňování. :|


Co to máš za texty ::roll ...tohle jsem už dávno změnil na divočinu....podle originálu

{108}{}{Čmouda mi utekl do divočiny. Pořád se ještě nevrátil a teta Morlis mi teď nechce dovolit jít ho hledat. Říká, že je to moc nebezpečné a že je to jenom pes, ale já přesto chtěl jít. Ale teď jsi tu ty a můžeš mi pomoct. A já nebudu mít zbytečný malér.}


v ENG

# 35: Arroyo Wilderness, .MAP
{305}{}{Wilderness}
{306}{}{}
{307}{}{}

v CZ

je to# 35: Arroyo Wilderness, .MAP
{305}{}{- Les} změním na Divočina
{306}{}{}
{307}{}{}

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:42 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Zatím nechoďte do Tábora otrokářů, chybí tam v textech závorky a hra padá. Bude opraveno v BETĚ 3...možná už dnes večer.

A nedoporučuju ukládat při soubojích. Fakt je to nějaké pokakané. ULOŽÍM V BOJI A NAČTU TU SAMOU POZICI. Soupeře zabiju a ono mi to říká, že je v pořádku, vstane a bojuje dál
.


Stalo se to ještě někomu?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:46 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 3:11 pm
Příspěvky: 1667
Bydliště: Cuckoo's nest
JaW píše:
Co to máš za texty ::roll ...tohle jsem už dávno změnil na divočinu....podle originálu


To bylo na Smejkiho hlášení v chybách.

_________________
Houstone nám tu problém!

I HATE OPEN-WORLD NEXT-GEN SEISMIC RPG GAMES!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:51 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Bitchking píše:
JaW píše:
Co to máš za texty ::roll ...tohle jsem už dávno změnil na divočinu....podle originálu


To bylo na Smejkiho hlášení v chybách.

Aha, tam sem nedošel...problém je v tom, že někde je to jako Wilderness a někde jakou Hunting Grounds, takže sem to změnil všechno na divočinu a hotovo.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:52 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:29 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Frýdek-Místek
JaWe: JJ,, stalo: vstane a je zase plný života. Taky všichni jedou jakoby naráz:( Jediné řešení je rychle utéct pryč z mapy, pak už to nedělá.
Edit: A do tábora otrokářů jsem se snažil dostat, ale to jde asi až z NCR, nebo nevím, Metzger mě nikam neposlal:( Tak ještě že tak :-D

_________________
Velká hromada balvanů. Už od pohledu vypadají nebezpečně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:54 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Paja píše:
JaWe: JJ,, stalo: vstane a je zase plný života. Taky všichni jedou jakoby naráz:( Jediné řešení je rychle utéct pryč z mapy, pak už to nedělá.

jj, přesně. Proto byla v tom sfallu volba neukládat při boji a teď ji tam holt radši zapnu. Neukládání v bojích bude fakt hardcore ::shock

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:55 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Paja píše:
Edit: A do tábora otrokářů jsem se snažil dostat, ale to jde asi až z NCR, nebo nevím, Metzger mě nikam neposlal:( Tak ještě že tak :-D
Jeden z těch otrokářů se prokecne, teď nevím který, myslím, že ten co hlídá Vica....ale musíš mít vysokou řeč samozřejmě :mrgreen:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:57 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1561
Bydliště: .....
JaW : Myslim ze sa to stava kazdemu, ja som nato prisiel hned pri boji z Kagom.
Pri vacsich bitkach to bude celkom opruz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 12:59 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:29 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Frýdek-Místek
JaW píše:
Paja píše:
Edit: A do tábora otrokářů jsem se snažil dostat, ale to jde asi až z NCR, nebo nevím, Metzger mě nikam neposlal:( Tak ještě že tak :-D
Jeden z těch otrokářů se prokecne, teď nevím který, myslím, že ten co hlídá Vica....ale musíš mít vysokou řeč samozřejmě :mrgreen:

Aha, dík ::ano Dělá mi celkem problém vyjet ze zajetých kolejí toho, co nefungovalo a teď funguje :-D

_________________
Velká hromada balvanů. Už od pohledu vypadají nebezpečně.


Naposledy upravil Paja dne sob pro 05, 2009 1:58 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 1.2 - diskuze
PříspěvekNapsal: sob pro 05, 2009 1:01 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
casino píše:
JaW : Myslim ze sa to stava kazdemu, ja som nato prisiel hned pri boji z Kagom.
Pri vacsich bitkach to bude celkom opruz.

Bohužel, hráč se bude muset víc soustředit na boj. Je to nutnost, protože to asi blbne všem, proto to bylo defaultně zapnuté a už víme proč :ne:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 420 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny