Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte čer 17, 2025 2:51 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 395 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 11:34 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23588
Bydliště: Brno
Já Tactics hrál v nastavení real-time, pod Enterem přepnutí do turn-based a pauzování hry, když některé postavě klesnou životy pod polovičku (počkat - nebo to byl The Fall? :D ::scratch v tom případě FT bez samostatného pauzování hry, jen na můj příkaz.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 1:17 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:29 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Frýdek-Místek
Ve FT jde v real time pausovat?

_________________
Velká hromada balvanů. Už od pohledu vypadají nebezpečně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 1:53 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1597
Bydliště: Záhorská nížina
Pauza tam myslím je, ale taká ako v bežnom Falloute - stopneš celú hru, ale nedajú sa ovládať postavy. Funguje však to prepínanie bojového režimu cez Enter.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 1:58 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23588
Bydliště: Brno
Ano, ono to je v podstatě totéž, co pauza.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 7:43 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:29 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Frýdek-Místek
No to teda není to samé. V BG dám pauzu, rozdám příkazy a pustím. To v FT nejde, takže je mi pauza dobrá akorát tak na dojití na záchod.

_________________
Velká hromada balvanů. Už od pohledu vypadají nebezpečně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 7:49 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12185
v Tacticse je realtime realtime, ak chcete taktizovať, prepnite na kolá

chekotay píše:
Já Tactics hrál v nastavení real-time, pod Enterem přepnutí do turn-based a pauzování hry, když některé postavě klesnou životy pod polovičku (počkat - nebo to byl The Fall? :D ::scratch v tom případě FT bez samostatného pauzování hry, jen na můj příkaz.)

to by mohol byť The Fall :D

Obrázek

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 7:56 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1597
Bydliště: Záhorská nížina
Podľa mňa má chekotay pravdu - keď v realtime klepneš do enteru, hra sa prehodí do klasického ťahového režimu, tj zastaví sa. Tu si môžeš v kľude sosnúť pár hltov kávy, odohrať postupne s každou postavou ťah a potom vyčkať, až svoje ťahy odohrá aj súper. Hra potom znova zastaví, keď sa dostaneš na ťah.

Tento systém je oveľa premakanejší, oproti Baldur's Gate - tam si si musel nastaviť autopauzu na konci každého kola, alebo zastavovať súboj ručne, ak si chcel mať prehľad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 7:59 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12185
BG som nikdy nemal v láske, boj mi pripadal taký nejaký nedotiahnutý ::scratch možno osobná averzia voči fantasy RPG všeobecne ::oops

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 8:14 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:29 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Frýdek-Místek
valcik píše:
Podľa mňa má chekotay pravdu - keď v realtime klepneš do enteru, hra sa prehodí do klasického ťahového režimu, tj zastaví sa. Tu si môžeš v kľude sosnúť pár hltov kávy, odohrať postupne s každou postavou ťah a potom vyčkať, až svoje ťahy odohrá aj súper. Hra potom znova zastaví, keď sa dostaneš na ťah.

Tento systém je oveľa premakanejší, oproti Baldur's Gate - tam si si musel nastaviť autopauzu na konci každého kola, alebo zastavovať súboj ručne, ak si chcel mať prehľad.

Tak to zní dobře ::ano
Toudi -> Já FT hraju jenom na tahy. Je to přeci jenom nějaký ten Fallout. :D

V BG mi pauza i seděla, dělal jsem ji sám a co chvíli.

_________________
Velká hromada balvanů. Už od pohledu vypadají nebezpečně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon črc 26, 2010 8:18 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 11:05 pm
Příspěvky: 1142
V FT je problém, že než se hra zastaví, tak ještě některé postavy dojedou kolo.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř črc 28, 2010 3:02 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23588
Bydliště: Brno
Jarkeld píše:
V FT je problém, že než se hra zastaví, tak ještě některé postavy dojedou kolo.

No, to není až taková hrůza, pokud se do všeho nevrháš bezhlavě.
Pája: Na tahy se špatně utíká.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ponekud komplexni topic
PříspěvekNapsal: čtv črc 29, 2010 11:16 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv črc 29, 2010 9:52 pm
Příspěvky: 29
Bydliště: medžyk syty prák
Zdar damy a panove.
Po letech jsem se opet dostal k FT a opet zabrousil na madbrahmin. Hral jsem Tactics poprve a naposled pred 5 lety a uz jsem vsechno ohledne hry - s vyjimkou kvalitniho herniho zazitku - zapomnel. Mam plno dotazu a ac uz se nerad nekde registruju tak jsem se regnul tady, abych mistni fallout knowledge-base vyptavanim oblazil :)

Nejaky ty faqy a fallouti weby jsem sice prosel a nektere zakladni znalosti oprasil, ale zeptat se od plic je mi blizsi tak me prosim nebijte, jetsli je to tady na foru zvykem :) Aktualne jsem s partou (ja, farsight, stitch, brian, trevor, rebecca) dohral misi Quincy. Jen tak random jsem popadl co bylo a vybehl jsem, ale ted bych rad hral odznova s kvalitne vytweakovanou bandou ve stylu "mene plizeni & vice strileni". Dekuju za fundovane odpovedi .)



Takze budu hrat FT patch 1.27, real-time, normal difficulty s instalovanou bonus misi, moje postava charisma 2. Prvni sada otazek (jsem drzy hehe, bude jich vic):

SKILLS
1. Traps, lockpick, sneak
Je to k necemu? Prislo mi, ze ne, protoze to nebylo potreba k dohrani zadne mise. Pasti imho slaboucke a minu vidi kazdy, lockpick jsem vyresil 2 sadama paklicu do rukou (napr. sniper rifle neni schovana v bedne, co vyzaduje 80% locpick, ze ne?) a sneak - nejak zatim nepozoruju rozdil mezi sneak 20 a sneak 80...

2. First aid + Doctor
Vyplati se nechavat si Stitche v parte? Pokud bych si ja tagnul first aid vystacim s tim na leceni grupy? Doktor ma mensi spotrebu leciva a leci rychleji nez pouhy first aid? Medipacku nachazim docela hodne...

3. Navysovani nekterych skillu pomoci knizek
Vyplati se neinvestovat do nektereho z techto skillu bodiky a jen je v prubehu hry navysovat ctenim?

4. Outdoorsman
Souvisi s predchozim dotazem. A dale, je jedno jestli je na me postave nebo u Farsight? Redukuje pocet nahodnych stretnuti, coz je asi na jednu stranu dobre, ale take tim clovek prijde o par zkusenostnich bodiku, ne?

5. Zbranove skills - small, big, energy
Kolik je nejake rozumne maximum pro kazdy, 100 nebo 150 nebo 200? A konkretne u postavy s kombinaci small+energy nebo small+big...nejak to doklepat s 100 na small k energ/big a pak vsechny body do nich?

Tyjo pulnoc, valim spat, diky .)

_________________
casem zapracuji na promakanem podpisu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ponekud komplexni topic
PříspěvekNapsal: pát črc 30, 2010 9:46 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23588
Bydliště: Brno
Skill Doctor budeš potřebovat jednak kvůli tomu, že ti začnou docházet lékárničky, jednak proto, že První pomoc nevyléči zlomeniny, vyražená oka atp. Takže je lepší dávat body do doktora a zpočátku užívat medikamenty. V bandě si nech jednoho snipera (malé 300, energetické 300 zbytek 0) a případně jednu ostrahu snipera (malé 200, doktor 200), zbytek si rozděl třeba na dva těžké (od začátku) , jednoho lehkého/energetické a jednoho čistě energetické. Mít v první linii jednoho maníka dobrého s lehkými je dobré kvůli granátometu, což je nejužitečnější zbraň ve hře, neboť umožňuje střílet naslepo a i přes zeď. :) Expů tam je strašná hrůza, za chvilku budeš mít celkem obstojně namakané postavy. Zbrojí je relativně málo, proto je fajn mít vepředu dva těžkooděné maníky s kulometama. Za nima podporu a úplně vzadu sniper. Někdy stačí vytáhnout snipera na věž odkud vidí na celou mapu a jeho ochranku, aby bránila nepřátelům vylézt na věž, a můžeš si jit uvařit čaj...
Až získáš laserovou flintu, vyšroubuj sniperovi skill na maximum a dej mu ji, má velký dostřel a je ničivější než sniperka. A to je tak si všechno. Ovšem mě tento styl hry nebavil. lepší bylo plížení a podřezávání. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ponekud komplexni topic
PříspěvekNapsal: pát črc 30, 2010 10:04 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1597
Bydliště: Záhorská nížina
Traps a Sneak patrili k mojim obľúbeným, vždy som ich dal hlavnej postave ako talenty. V Tactics je jedna vychytávka - ak zaútočíš z režimu plíženia, máš VEĽKÝ bonus k šanci na kritický zásah. Preto som si obľúbil Briana, ktorý má talent na plíženie a zároveň dokáže používať ťažké zbrane. Ak sa s browningom priplížil na dostrel, rozpútal ohromné peklo. Ak Brianovi vylepšíš Inteligenicu a Vnímanie o jeden bod, môžeš mu dať "Bonus rate of Fire" - potom páli z browningu tri dávky za kolo, pretože má aj trait "Fast Shot". John Brian Rambo, heh. :D
(pozor, aby Brian zvládol browningy, treba mu dať perk "Weapon Handling". "Bracing" je prístupný skôr, ale nestačí!)

Stitch sa dá parádne vycvičiť, síce má malú vnímavosť, ale to nevadí. Pomocou perku "Mutate" som mu zmenil trait "Good Natured" na "Fast Shot" a trénoval som ho na energetické zbrane, vďaka vysokej inteligencii dostáva veľa skillpointov. Pravidelne s ním odohrávam celú hru, ostatní medici stoja za prd.

Ak máš v parte Rebeccu, lockpick už nepotrebuješ - ona ho má ako talent. Treba jej navýšiť šťastie o jeden bod, pridať perk "Better Criticals" a ak ju vytrénuješ na energo-zbrane, máš skvelého snipera. ::ano

Nakoniec hodnota zbraňového skillu - čím viac, tým lepšie. Na základe zbraňového skillu sa ráta účinnosť kritických zásahov, snaž sa teda u každej postavy vyhnať primárny zbraňový skill čo najvyššie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ponekud komplexni topic
PříspěvekNapsal: pát črc 30, 2010 2:58 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv črc 29, 2010 9:52 pm
Příspěvky: 29
Bydliště: medžyk syty prák
Co se slozeni tyce premyslel jsem puvodne zhruba takto:

Ja = univerzal - male, energ + first aid
Farsight = sniper - male, energ
Brian = kulometcik - male, velke
Stoma = kulometcik - velke
Dillon = sniper - male a zmutovat jeden tag na energeticke
a nakonec pribrat nekoho jako Dos ciste na energ. zbrane.

Na zaklade toho co jste psali bych neco mirne zmenil pri zachovani puvodnich "povolani" a jejich vyberu:

Ja - misto first aid tagnout doktora + male (brokovnice a zmineny granatomet) + energ na pozdejsi fazi hry...i kdyz 3 skilly = mene bodu pro kazdy z nich... jo a cpat mi vsechny knizky?
Farsight - nechat jak je vyse, v zasade sniper jak popisuje chekotay
Brian & Stoma - nechat velke
Dillon - vlastne uplne totez co farsight
A konecne nekdo jako Dos prijde pozde takze tam jen energ davat


valcik píše:
V Tactics je jedna vychytávka - ak zaútočíš z režimu plíženia, máš VEĽKÝ bonus k šanci na kritický zásah. Preto som si obľúbil Briana, ktorý má talent na plíženie a zároveň dokáže používať ťažké zbrane. Ak sa s browningom priplížil na dostrel, rozpútal ohromné peklo. Ak Brianovi vylepšíš Inteligenicu a Vnímanie o jeden bod, môžeš mu dať "Bonus rate of Fire" - potom páli z browningu tri dávky za kolo, pretože má aj trait "Fast Shot". John Brian Rambo, heh. :D
(pozor, aby Brian zvládol browningy, treba mu dať perk "Weapon Handling". "Bracing" je prístupný skôr, ale nestačí!)

K Brianovi:
Ta sance na krit se zvysuje s urovni skillu Sneak, chapu to spravne, teda davals u nej bodiky na velke + sneak? Resp. kolik na male zbrane, protoze velke jsou k dispozici az od 6. mise...
A neomezujou ty pozdejsi lepsi brneni dost plizeni?

K vyberu rekrutu - nekde jsem se docetl, ze charisma ovlivnuje statistiky rekrutu. Poku ano tak je to moje charisma nebo charisma libovolne postavy, ktera zrovna mluvi s rekrutacnim dustojnikem?

Diky moc panove, mate u me ::beer

_________________
casem zapracuji na promakanem podpisu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 395 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny