Co se slozeni tyce premyslel jsem puvodne zhruba takto:
Ja = univerzal - male, energ + first aid
Farsight = sniper - male, energ
Brian = kulometcik - male, velke
Stoma = kulometcik - velke
Dillon = sniper - male a zmutovat jeden tag na energeticke
a nakonec pribrat nekoho jako Dos ciste na energ. zbrane.
Na zaklade toho co jste psali bych neco mirne zmenil pri zachovani puvodnich "povolani" a jejich vyberu:
Ja - misto first aid tagnout doktora + male (brokovnice a zmineny granatomet) + energ na pozdejsi fazi hry...i kdyz 3 skilly = mene bodu pro kazdy z nich... jo a cpat mi vsechny knizky?
Farsight - nechat jak je vyse, v zasade sniper jak popisuje chekotay
Brian & Stoma - nechat velke
Dillon - vlastne uplne totez co farsight
A konecne nekdo jako Dos prijde pozde takze tam jen energ davat
valcik píše:
V Tactics je jedna vychytávka - ak zaútočíš z režimu plíženia, máš VEĽKÝ bonus k šanci na kritický zásah. Preto som si obľúbil Briana, ktorý má talent na plíženie a zároveň dokáže používať ťažké zbrane. Ak sa s browningom priplížil na dostrel, rozpútal ohromné peklo. Ak Brianovi vylepšíš Inteligenicu a Vnímanie o jeden bod, môžeš mu dať "Bonus rate of Fire" - potom páli z browningu tri dávky za kolo, pretože má aj trait "Fast Shot". John Brian Rambo, heh.
(pozor, aby Brian zvládol browningy, treba mu dať perk "Weapon Handling". "Bracing" je prístupný skôr, ale nestačí!)
K Brianovi:
Ta sance na krit se zvysuje s urovni skillu Sneak, chapu to spravne, teda davals u nej bodiky na velke + sneak? Resp.
kolik na male zbrane, protoze velke jsou k dispozici az od 6. mise...
A neomezujou ty pozdejsi lepsi brneni dost plizeni?
K vyberu rekrutu - nekde jsem se docetl, ze charisma ovlivnuje statistiky rekrutu. Poku ano tak je to moje charisma nebo charisma libovolne postavy, ktera zrovna mluvi s rekrutacnim dustojnikem?
Diky moc panove, mate u me
