Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je sob čer 21, 2025 7:21 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 73  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 7:49 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1273
evlo píše:
Vypadalo by to divne, nezmutovanej kun ve falloutu :)


Vypadá to divně nezmutovanej pes či kojot ? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 8:33 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 3:11 pm
Příspěvky: 1667
Bydliště: Cuckoo's nest
Jo, ten Fallout je hrozně omezenecký. Divím se, že jsem ho měl kdy vůbec rád. :-?

_________________
Houstone nám tu problém!

I HATE OPEN-WORLD NEXT-GEN SEISMIC RPG GAMES!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 8:49 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1273
Justy píše:
Přesně takovýma úvahama došla Beth k F3. Jděte si hodit mašli.


Na koho to přesně je ? ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 9:10 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 26, 2010 8:46 am
Příspěvky: 250
Smejki píše:
Proč koně ne? nějaký vault mohl klidně mít misi zachránit některá v budoucnu velmi užitečná zvířata, včetně koní

Toto by mohol byť úplne brutálny koncept. Vault a.k.a. Noemova archa. Pridal by som do toho náboženský fanatizmus, zoofíliu, ponorkovú chorobu. Kto by čakal od modu, ktorý pridá do hry možnosť vlastniť koňa psycho Kingovskú atmosféru? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 10:05 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
tak já nevím, mě se do hry kůň osobně taky moc nehodí a když už by tam byl, měl by to být naprostý unikát, lidé by nejlépe vůbec neměli vědět, co to je a měli by se toho tvora bát a mít z něj panickou hrůzu, podobně jako indiáni v jižní americe, když viděli poprvé španělé.

Já osobně bych se nebál jako nějakých originálních věcí a myšlenek, které by jen prohloubili možnost se vžít do toho světa a tak vlastně umožnit víc v něm opravdu žít. Navíc, pokud by to mělo i využití a umožňovalo by to například udělat opravdu HC mód s tvrdšími podmínky. Zrovna třeba ten brahmín mi příjde, že do světa prostě patří, hodí se tam, hráč jej vidí hodněkrát, jak nějaká karavana jej má, logické by tedy bylo buď se moci k nějaké karavaně přidat, ať už jako zákazník, nebo jako ochránce, mít s karavanou třeba smlouvu a díky tomu třeba rychle cestovat po světě, nebo mít prostě karavanu vlastní. Určitě by to bylo lepší, než cestování kliknutím myši na místo a následný okamžitý přesun.

Pokud by tam mělo být i něco dalšího, mělo by to být hlavně unikátní a jedinečné v tom světě, aby to prostě nikdo jiný v tom světě neměl, aby všichni čučeli a nevěděli, co to vlastně přesně je, klidně by to mohlo být opravdu orginální, tedy něco, co ještě v žádném díle nebylo. Ostatně přece nechceme kopii falloutu, ale jeho pokračování.

Fallout3 byl pak sračka především kvůli úkolům, než kvůli věcem jako toto, si myslím.

Teoreticky by si člověk mohl seskládat robotického koně :D, základ by byl nějaký skutečný kůň, kterého by pak musel dát nějak dohromady :D, získáním potřebných součástek. Ale když si vzpomenu na jízdu na koni v oblivionu, tak asi raději ani ne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 11:15 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 09, 2010 6:13 pm
Příspěvky: 27
To už rovno bicykel :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 11:47 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Milhaus píše:
tak já nevím, mě se do hry kůň osobně taky moc nehodí a když už by tam byl, měl by to být naprostý unikát, lidé by nejlépe vůbec neměli vědět, co to je a měli by se toho tvora bát a mít z něj panickou hrůzu, podobně jako indiáni v jižní americe, když viděli poprvé španělé.

souhlasím. bylo by to unikum.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 11:51 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Milhaus píše:
t
Fallout3 byl pak sračka především kvůli úkolům, než kvůli věcem jako toto, si myslím.

Jde to hloubš. F3 chtěl být v první řadě epičná cool prča, ve všem. V úkolech, v designu, v naraci. Že všechno musí být zmutované, zběsile dynamické a úkoly strááášně moc srandovní, to všechno je jen podmnožinou tohoto problému


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 1:05 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1273
Milhaus píše:
tak já nevím, mě se do hry kůň osobně taky moc nehodí a když už by tam byl, měl by to být naprostý unikát, lidé by nejlépe vůbec neměli vědět, co to je a měli by se toho tvora bát a mít z něj panickou hrůzu, podobně jako indiáni v jižní americe, když viděli poprvé španělé.

Já osobně bych se nebál jako nějakých originálních věcí a myšlenek, které by jen prohloubili možnost se vžít do toho světa a tak vlastně umožnit víc v něm opravdu žít. Navíc, pokud by to mělo i využití a umožňovalo by to například udělat opravdu HC mód s tvrdšími podmínky. Zrovna třeba ten brahmín mi příjde, že do světa prostě patří, hodí se tam, hráč jej vidí hodněkrát, jak nějaká karavana jej má, logické by tedy bylo buď se moci k nějaké karavaně přidat, ať už jako zákazník, nebo jako ochránce, mít s karavanou třeba smlouvu a díky tomu třeba rychle cestovat po světě, nebo mít prostě karavanu vlastní. Určitě by to bylo lepší, než cestování kliknutím myši na místo a následný okamžitý přesun.

Pokud by tam mělo být i něco dalšího, mělo by to být hlavně unikátní a jedinečné v tom světě, aby to prostě nikdo jiný v tom světě neměl, aby všichni čučeli a nevěděli, co to vlastně přesně je, klidně by to mohlo být opravdu orginální, tedy něco, co ještě v žádném díle nebylo. Ostatně přece nechceme kopii falloutu, ale jeho pokračování.

Fallout3 byl pak sračka především kvůli úkolům, než kvůli věcem jako toto, si myslím.

Teoreticky by si člověk mohl seskládat robotického koně :D, základ by byl nějaký skutečný kůň, kterého by pak musel dát nějak dohromady :D, získáním potřebných součástek. Ale když si vzpomenu na jízdu na koni v oblivionu, tak asi raději ani ne.


Jak kdo hele určitě BOS, Enklava nebudou mít panickou hrůzu z koně ( stejně tak většina učených lidí, ghulové).. Unikát? nvm nvm.. Třeba NCR by určitě z hlediska toho, že teoreticky zná některé dějiny ( vždyť grow pocházelo s Vaultu, kde nějakou výuku měli) koně dokázala ochočit... Co se týče lokálních kmenů jako Arryo, tam už bych ten problém viděl... Pro mne představa NCR rangera na koni je bizarní a extravagantní, a v universu by se mi ta myšlenka líbila... Jako unikát já považuju Highwaymana, pro kterýho si díly hledal všudemožně a určitě se pohybuje po světě líp v sedle než v autě (vzhledem k terénu)... Kontrastů mezi používanými vymoženostmi a myšlením předválečné doby a jednoduchostí postapo světa je tam zpoustu (lokální kmeny - Arryo)... Proč tam tedy nezařadit i koně. Stáda volně žijících koní samozřejmě mohla klidně přežít velkou válku... Mám pocit že v Grand canyon jsou volně žíjící koně ? a tam asi moc bomby nedopadaly :-) ::cool ... Názory se ruzní :-)

Edit: Takže ano koně bych viděl rád ve hře


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 1:19 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 21, 2010 10:42 am
Příspěvky: 56
Hm, a co takhle Tark ze stalkera - koňský ghúl? Ta potvora se do stalkera nedostala, najde se někdo schopnej kdo by to do NV dostal? Protože myšlenka koně jako dopravního prostředku mi není až tak zcestaná - v oblastech kde se F1,2 a NV odehrávají je kůň i v dnešní době pro mnoho obyvatel vedlejším dopravním prostředkem. Stejně tak jsou tyto oblasti řídce osídlené, takže je poměrně vysoká pravděpodobnost přežití nějaký malý skupinky koní. Ale zároveň bych k týhle myšlence připojil i nějaký mutace a deformace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 6:58 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1273
Tark vypadá moc stalkerovsky :-) A co se tyče Stalkera a Falloutu jsou tam fakt velký rozdíly podle mne :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 9:17 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 26, 2010 8:46 am
Příspěvky: 250
(Snáď to môžem dať do Obecnej Plkárny. :) )

Smejkííííí. Starcraft 2.
Name: Thror
Friend Code: 376

Aké máš ty?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 9:28 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 23, 2010 10:10 pm
Příspěvky: 160
mne sa kon vidi ako jedina rozumna alternativa organickeho prenasadla na vacsie vzdialenosti :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 9:53 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
::ano Pro toho, koho napadl kůň. Do koncepce hry mi to zapadá. Jen by asi byl problém s napajedlem - ale možnost koupit si koně od nějakého chovatele by přece neměla být problém, ne? Vždyť sena je tam dost.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: stř lis 10, 2010 9:54 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 26, 2010 8:46 am
Příspěvky: 250
Predstav si hardcore mód s koňom. Musel by si mu dávať piť.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 73  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny